Protože REKLAMA funguje.

Všeobecné obchodní podmínky ebets GmbH

Všeobecné obchodní podmínky

1. platnost

1.1. Veškeré právní vztahy mezi společností ebets GmbH, Schildorf 16, 4720 Kallham a jejími smluvními partnery, pokud jsou podnikateli, se řídí výhradně těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Tyto se vztahují také na všechny budoucí obchodní vztahy, i když na ně není výslovně uveden odkaz.

1.2. Zajišťovací smlouvy, rezervace, změny nebo doplňky těchto Všeobecných obchodních podmínek musí být platné písemně; to platí i pro jakoukoli odchylku od požadavku písemné formy.

1.3. Jakékoli podmínky smluvního partnera, které jsou v rozporu s těmito podmínkami nebo se od nich odchylují, nabudou účinnosti, i když jsme si jich vědomi, pouze pokud je výslovně písemně uznáme.

1.4. Pokud by jednotlivá ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek – z jakéhokoli důvodu – byla neplatná nebo se nestala součástí smlouvy, není tím dotčena závaznost zbývajících ustanovení a smluv uzavřených na jejich základě. Neplatné ustanovení bude nahrazeno platným ustanovením, které se co nejvíce přibližuje smyslu a účelu neplatného ustanovení.


2. uzavření smlouvy

2.1. Naše nabídky se mohou změnit.

2.2. Smlouva vstoupí v platnost až naším písemným (e-mailem, faxem, poštou) potvrzením objednávky.


3. rozsah služeb, požadované vlastnosti, zpracování objednávky a povinnost zákazníka spolupracovat

3.1. Pokud poskytujeme šablony (zejména vzorky, exempláře, modely, ilustrace, předběžné návrhy, skici, finální umělecká díla, štětcové tisky, plány a barevné tisky), musí je zákazník zkontrolovat. Pokud zákazník do tří dnů nevznese námitku, šablony se považují za schválené.

3.2. Z technických důvodů není možné poskytnout věrné zobrazení výsledného představení jako šablonu. Příspěvky jsou proto považovány pouze za záruky týkající se designu, kvality, vlastností, vhodnosti pro konkrétní použití atd. služby, kterou prodejce dluží v souladu s tímto bodem; prodejce proto neposkytuje žádné záruky s ohledem na a zejména neposkytuje žádnou záruku

  • přesné umístění a velikost štítků na produktech;
  • za vadu se nepovažuje přesná barevná shoda mezi šablonami a hotovými službami, zejména barevný rozdíl do ΔE 3.0, ΔE 4.5, pokud byly šablony schváleny pouze v elektronické podobě;
  • technické vlastnosti, pokud průměrné využití, které lze očekávat podle povahy služby, nejsou významně narušeny odchylkami;
  • konkrétní materiál nebo kvalita materiálu za předpokladu, že konečný produkt je přibližně srovnatelný s originálem.

Pokud se tedy konečné plnění odchyluje od původního s ohledem na jednu nebo více těchto vlastností, bude se tato odchylka považovat za dohodnutou a nepředstavuje vadu.

3.3. V případě dodávek se odchylky do +/-10 % množství považují za dohodnuté, aniž by nadměrné nebo krátké dodávky představovaly vadu nebo porušení smlouvy. Pořizovací cena se však odvíjí od skutečného počtu dodaných jednotek.

3.4. V případě potřeby je objednatel povinen poskytnout součinnost, zejména poskytnout veškeré podklady, šablony a vzorky potřebné pro poskytnutí služby. Musíme být okamžitě informováni o všech okolnostech důležitých pro splnění objednávky, a to i v případě, že tyto okolnosti vyjdou najevo až v průběhu realizace objednávky. Veškeré náklady vzniklé v důsledku nesprávných, neúplných nebo dodatečně upravených informací (další náklady, zpoždění atd.) hradí zákazník.

3.5. Zákazník je zejména povinen zkontrolovat podklady (fotografie, loga apod.) poskytnuté k vyřízení objednávky, zda v nich nejsou existující autorská práva, práva k ochranným známkám nebo jiná práva třetích osob. Neneseme odpovědnost za jakékoli porušení těchto práv. Pokud by proti nám byl kvůli takovému porušení uplatněn nárok, zákazník nás odškodní a zbaví nás odpovědnosti.

3.6. Nejsme však povinni sami nebo v souvislosti se službami objednanými zákazníkem kontrolovat, zda jsou dokumenty, údaje a informace poskytnuté zákazníkem úplnost, správnost nebo zda jsou vhodné pro zamýšlený účel, nebo zda neporušují práva třetích osob nebo porušují zákonná ustanovení (např. zákon o nekalé soutěži, zákon o bezpečnosti výrobků, zákon o ochraně ochranných známek atd.).
3.7. Není-li dohodnuto jinak, nejsme povinni uchovávat data a jiné dokumenty (obrazovky, filmy atd.) vytvořené nebo vygenerované v průběhu objednávky/projektu po dobu dodání naší služby ani je jinak uchovávat k dispozici pro zákazníka.

3.8. Naše služby jsou v případě pochybností dělitelné.


4. zušlechťování zboží zákazníka

4.1. Pokud jsou nám věci předány ke zpracování („dokončení“), jsme oprávněni toto zpracování provést sami nebo využít služeb třetích stran.

4.2. Zákazníkovi ručíme za škody způsobené takovými třetími osobami pouze v rozsahu našich vlastních nároků na náhradu škody vůči třetím osobám.

4.3. Odeslání těmto třetím stranám a od nich bude obecně probíhat nepojištěno buď poštou, spediční společností, železniční nebo kurýrní službou, což si strany dohodnou jako obvyklý způsob odeslání. Pokud zákazník neučiní žádná zvláštní ujednání ohledně přepravní společnosti, typu zásilky nebo uzavření přepravního pojištění, považuje se přeprava jedním z těchto typů zásilky za odsouhlasenou zákazníkem a v každém případě bude na náklady a riziko zákazníka.

4.4. Pro skladování zboží zákazníka platí § 44 až 49 Všeobecných obchodních podmínek rakouských zasílatelů (AÖSp); Naše odpovědnost za škody způsobené skladováním je však také omezena na úmysl a hrubou nedbalost. V souladu s § 50 AÖSp získáváme zástavní a zadržovací právo na veškerý majetek uložený zákazníkem nebo jiný majetek zákazníka, který je pod naší kontrolou.

4.5. Za škodu na cennostech předaných zákazníkem, tj. věci v hodnotě vyšší než 250.00 €, ručíme pouze v případě, že nás zákazník výslovně informoval o jejich hodnotě a za škodu jsme vinni úmyslně nebo zjevně. hrubá nedbalost. Pokud hodnota těchto položek nebyla objasněna, neneseme odpovědnost.


5. Ceny/odhady nákladů

5.1. Ceny vycházejí z nákladů v době prvotní cenové nabídky. Pokud by se náklady v době dodání nebo plnění zvýšily, jsme oprávněni ceny odpovídajícím způsobem upravit. V případě pochybností jsou uvedené ceny jednotkové. Zákonná daň z přidané hodnoty i daně a poplatky (např. ARA, ERA, …) jsou účtovány dodatečně.

5.2. Naše odhady nákladů jsou obecně nezávazné, pokud není výslovně dohodnuto, že jsou závazné.

5.3. Všechny služby, které nejsou výslovně zahrnuty do dohodnutého poplatku, budou fakturovány samostatně. Výdaje/peněžní výdaje (např. za cestu, ubytování, výrobu modelu nebo vzorku, …) se hradí samostatně. Není-li dohodnuto jinak, není tvorba šablon zahrnuta v ceně a bude účtována částkou 60.00 € za pracovní hodinu (bez nákladů na materiál).

5.4. Platba bude splatná v plné výši i v případě, že smlouva nebude splněna z důvodů, které nespadají do naší oblasti odpovědnosti.

5.5. Pokud se na nás vztahují povinnosti zhotovitele, ustanovení o započtení § 1168 odst. 1 písm. 2 1168. polovina věty ABGB stejně jako pravidlo převzetí rizika podle § 1a XNUMX. věta ABGB se upouští.

5.6. Pokud jsou v souvislosti s dodávkou vybírány poplatky, daně, cla nebo jiné poplatky, hradí je zákazník, stejně jako náklady na dopravu a dodání, pokud není dohodnuto jinak.


6. Termíny/zpoždění

6.1. Dohody o termínech a termínech musí být zaznamenány nebo potvrzeny písemně. Lhůty se obecně vztahují na expedici (viz bod 7.4.) služeb, nikoli na jejich dodání zákazníkovi.

6.2. Není-li dohodnuto jinak, odeslání námi nebo třetími stranami v Německu nebo zahraničí, které používáme k plnění smlouvy, proběhne do 6 měsíců od potvrzení objednávky, pokud je však vyžadována tisková verze nebo schválení zákazníkem, od je vydáno.

6.3. Případné nároky z důvodu opožděné dodávky může zákazník uplatnit pouze písemně po stanovení dodatečné lhůty v délce minimálně 14 dnů, která začíná nejdříve doručením upomínkového dopisu.

6.4. Pokud bezvýsledná lhůta uplyne, může zákazník od smlouvy odstoupit. Povinnost k náhradě škody z důvodu prodlení existuje pouze v případě úmyslu nebo hrubé hrubé nedbalosti z naší strany. Nejsme povinni platit úroky z prodlení.

6.5. Výrobní a dodací překážky, za které neneseme odpovědnost (také s ohledem na třetí strany doma nebo v zahraničí, které využíváme k plnění smlouvy), jako je vyšší moc, stávky, provozní nebo dodací poruchy, zkrácení a ztráta pracovní doby, potíže s dopravou a úřední zásahy povedou k přiměřenému prodloužení dodacích lhůt a dat. Totéž platí, je-li objednatel v prodlení se svými povinnostmi nutnými k vyřízení objednávky (např. poskytnutí dokladů či informací) nebo brání dodržení lhůt jiné okolnosti v rámci odpovědnosti objednatele. V tomto případě se dohodnutý termín posune minimálně v rozsahu zpoždění, aniž by tím bylo dotčeno jakékoli právo na odstoupení z naší strany podle bodu 10.


7. dodání / doprava / vyzvednutí

7.1. Pokud si zákazník nevyzvedne služby sám během naší pracovní doby, dodávky budou provedeny ze závodu Kallham nebo třetí straně v Rakousku nebo zahraničí, kterou využíváme k provádění našich služeb, v každém případě na riziko a – pokud není dohodnuto jinak – na náklady zákazníka (prodej na místo určení). Riziko přechází na zákazníka i v případě, že poskytujeme další služby (např. montáž).

7.2. Pokud bylo dohodnuto odeslání na naše náklady, neseme pouze náklady na přepravu, které vzniknou podle § 33 AÖSp do okamžiku, kdy dopravce dá zboží k dispozici k převzetí v nebo na dopravním prostředku. přeprava (např. nákladní automobil, výměnná nástavba, …) před příjemcem nebo, je-li to možné, v prostorách příjemce. Odvoz zboží do dvorů, na rampy, do místností, regálů a podobně bude v každém případě na náklady zákazníka.

7.3. Zboží je zpravidla zasíláno poštou, přepravcem, železniční nebo kurýrní službou, na čemž se strany dohodnou jako na obvyklém způsobu zasílání. Pokud zákazník neučiní žádná zvláštní ustanovení ohledně přepravní společnosti nebo druhu zásilky, považuje se přeprava jedním z těchto způsobů přepravy za odsouhlasenou zákazníkem.

7.4. Není-li výslovně dohodnuto jinak, všechny termíny a termíny platí výhradně do expedice služeb ze závodu (tj. předání přepravní společnosti) a naše služby nebudeme poskytovat jako pevné transakce.

7.5. V žádném případě nevzniká povinnost použít nejlevnější způsob dopravy.

7.6. Částečné dodávky jsou povoleny.

7.7. Pokud zákazník v objednávce nebo jinak písemně do 3 dnů od potvrzení objednávky výslovně nepožádá o sjednání pojištění dopravy na jeho účet, bude zboží odesláno nepojištěné na riziko zákazníka.

7.8. Pokud je služba připravena k expedici, ale expedice se opozdí z důvodů mimo naši odpovědnost, přechází riziko na zákazníka od okamžiku, kdy je služba připravena k odeslání a jsme oprávněni účtovat zákazníkovi 1 % z fakturované částky. za každý započatý týden zpoždění nebo dodatečné náklady (úroky, skladovací náklady, …). Pokud byl sjednán vlastní odběr, platí to i v případě, že si zákazník službu nevyzvedne do tří dnů od obdržení výzvy k vyzvednutí nebo oznámení o připravenosti k odběru.


8. platební podmínky

8.1. Naše faktury jsou splatné v čisté hotovosti bez jakýchkoliv srážek ode dne vystavení faktury a pokud není dohodnuto jinak, jsou splatné do deseti kalendářních dnů od obdržení faktury.

8.2. Fakturace je založena na skutečném počtu dodaných jednotek. Odměna je však splatná v plné výši (a to ve výši sjednaného - případně průměrného - počtu jednotek), pokud nebude smlouva zcela nebo zčásti splněna z důvodů, které nespadají do naší působnosti.

8.3. Jsme oprávněni dle vlastního uvážení vystavovat dílčí faktury a požadovat zálohové platby.

8.4. Platby lze provádět pouze s účinkem oddlužení na náš účet uvedený na faktuře. Příchozí platby jsou nejprve aplikovány na náklady, poté na úroky a nakonec na kapitál.

8.5. Směnky a šeky jsou přijímány pouze na základě výslovného souhlasu, bez povinnosti předkládat a protestovat a pouze na účet platby.

8.6. V případě byť jen objektivního prodlení s platbou je zákazník povinen platit úrok z prodlení ve výši 8 % nad příslušnou základní úrokovou sazbu Evropské centrální banky, minimálně však 1 % měsíčně. Jakékoli poskytnuté slevy, rabaty nebo jiné výhody se považují za nepřiznané v případě prodlení s platbou nebo v případě zahájení insolvenčního řízení vůči zákazníkovi. V případě čistě objektivního prodlení se zákazník zavazuje nést veškeré náklady a výdaje spojené s vymáháním pohledávky, jako jsou zejména náklady na vymáhání nebo jiné nezbytné náklady na příslušné právní kroky.

8.7. Zákazník není oprávněn započíst své vlastní pohledávky proti našim pohledávkám, pokud tyto nebyly námi písemně uznány nebo stanoveny soudem. Zákazník nemá žádné zadržovací právo.

8.8. Je-li vůči zákazníkovi zahájeno insolvenční řízení, není-li zahájeno konkurzní řízení na majetek zákazníka z důvodu nedostatku majetku k úhradě nákladů, je-li proti zákazníkovi zahájeno exekuční řízení, zhorší-li se finanční situace zákazníka, jsou-li úvěrové informace o zákazník není zcela nezávadný nebo je-li zákazník v prodlení s platbou, jsme oprávněni požadovat okamžitou úhradu všech poskytnutých služeb a dílčích služeb, včetně služeb poskytnutých v rámci jiných smluv uzavřených se zákazníkem. Dále jsme v každém z těchto případů oprávněni provést další jím potvrzené dodávky v závislosti na platbě předem nebo zajištění, i když takové nebylo dohodnuto.


9. Výhrada vlastnického práva

9.1. Ponecháváme si vlastnické právo ke všem dodaným fyzickým položkám až do úplného zaplacení.

9.2. Jsme oprávněni po předchozím upozornění odstoupit od smlouvy a odebrat si rezervované zboží, pokud je zákazník v prodlení s plněním svých povinností, byť jen objektivně, nebo nastanou-li okolnosti ohrožující naše nároky.

9.3. V případě dalšího prodeje vyhrazeného zboží se sjednává, že pohledávka zákazníka z kupní ceny vůči třetím osobám je současně postoupena nám k zajištění našich smluvních nároků vůči zákazníkovi.


10. odstoupení od smlouvy/zrušení

10.1. Zejména jsme oprávněni odstoupit od smlouvy, pokud (i) zákazník poruší nejen nepodstatnou smluvní povinnost a toto porušení nenapraví ani přes upomínku a stanovení přiměřené doby odkladu, přičemž opakované porušení, byť jen nepodstatného, smluvní závazky se považují za podstatné porušení smlouvy, (ii) službu nelze poskytnout z důvodů, za které neneseme odpovědnost, (iii) finanční situace zákazníka se výrazně zhorší, (iv) je vůči zákazníkovi zahájeno insolvenční řízení nebo je neotevřeno z důvodu nedostatku majetku k pokrytí nákladů nebo (v) dojde k události vyšší moci, která nám brání v poskytování služby.

10.2. Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud hrubě porušíme podstatnou povinnost. Pokud však může být smluvní stav z naší strany obnoven nebo vyrovnána žaloba, musí nám k tomu zákazník poskytnout lhůtu minimálně 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet nejdříve od obdržení upomínkového dopisu, ve kterém zákazník specifikuje porušení smlouvy a výslovně hrozí odstoupením od smlouvy.

10.3. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy nebo zrušení služeb nám zákazník uhradí veškeré již vynaložené výdaje a s tím spojené náklady ve výši minimálně 9 % sjednané odměny, minimálně však 50.00 €. Jsme však také oprávněni podle svého uvážení uhradit místo toho sjednanou odměnu v souladu s ustanoveními smlouvy. § 1168 odst. 1 písm. 1 XNUMX. půlvěta ABGB.


11. práva průmyslového vlastnictví / ochrana dat

11.1. Není-li písemně dohodnuto jinak, poskytujeme objednateli nevýhradní užívací právo (licenci k užití díla) po dobu trvání smluvního vztahu ke všem službám, výsledkům prací a výtvorům v souvislosti s příslušnou objednávkou, zejména díla ve smyslu autorského zákona, jako zejména ke všem textům, grafikám, vyobrazením, půdorysům, nápadům, konceptům, plánům, náčrtům, reklamním materiálům, filmům, návrhům, návrhům, ochranným známkám atd.. Věcný a prostorový rozsah tohoto užívacího práva závisí na účelu jednotlivé objednávky nebo jednotlivého opatření.

11.2. Pokud využíváme služeb třetích stran, zajistíme uzavření příslušných dohod s těmito třetími stranami, aby bylo zajištěno, že obdržíme práva na užívání těchto služeb ve smyslu tohoto oddílu smlouvy.

11.3. Změny služeb, výsledků práce a výtvorů, zejména děl ve smyslu autorského zákona, jsou povoleny pouze s naším souhlasem nebo souhlasem autora.

11.4. Zákazník nezíská žádná práva na používání a využívání, dokud nebudou v plné výši zaplaceny všechny splatné faktury. Do tohoto okamžiku je zákazník oprávněn využívat službu pouze při odvolání. V případě prodlení s platbou jsme oprávněni požadovat ukončení jakéhokoli využívání poskytovaných služeb.

11.5. Zákazník nám uděluje právo používat a zpracovávat všechna data shromážděná a/nebo přenášená v průběhu obchodního vztahu, zejména pro vytváření benchmarků. Odkazuje se na bod 3.5.

11.6. S výhradou písemného odvolání ze strany zákazníka, které je kdykoli možné, jsme oprávněni odkazovat na stávající obchodní vztah se zákazníkem jménem a logem společnosti na našich vlastních reklamních nosičích a zejména na našich internetových stránkách.


12. Šablony a vzory / Důvěrnost / Smluvní pokuta

12.1. Pokud po vytvoření šablon/vzorků neobdržíme objednávku nebo pokud zákazník nebo my odstoupíme od smlouvy, veškeré naše služby, zejména šablony/vzorky a jejich obsah, zůstávají naším vlastnictvím; zákazník není oprávněn je dále v jakékoli formě používat; šablony/vzorky musí být neprodleně vráceny. Předání šablon/vzorků třetím stranám, stejně jako jejich zveřejnění, reprodukce, distribuce nebo jiné využití není bez našeho výslovného souhlasu povoleno.

12.2. Zákazníkovi je rovněž zakázáno jakékoli další použití nápadů a konceptů předložených v šablonách, bez ohledu na to, zda jsou nápady a koncepty chráněny autorským právem.

12.3. Pokud zákazník poruší povinnosti dle tohoto bodu 12., je povinen zaplatit bezúhonnou smluvní pokutu ve výši 3,000.00 XNUMX €. Takové porušení smlouvy se považuje za prokázané, pokud představíme služby, díla nebo jiné výtvory třetích osob nebo zákazníka, ve kterých byly tyto nápady, koncepty nebo šablony použity, nebo pokud prokážeme jejich existenci; V takovém případě musí zákazník prokázat, že smlouvu neporušil. Vyhrazujeme si právo uplatnit nároky na náhradu škody přesahující smluvní pokutu.


13. označování / reklama / exkluzivita

13.1. Jsme oprávněni odkazovat na naši společnost a případně na autora ve všech reklamních materiálech a ve všech reklamních opatřeních, aniž by za to měl zákazník nárok na jakoukoli odměnu.

13.2. Jsme oprávněni používat obrázky, náčrtky, popisy, modely, štítky a další podrobnosti o službách poskytovaných zákazníkům pro reklamní účely; například zahrnout obrázky do svých reklamních materiálů, nabídek nebo internetové prezentace.

13.3. Pokud není výslovně dohodnuto jinak, zákazníci dostávají pouze nevýhradní právo na užívání vlastnických práv spojených s našimi službami, a proto nemají nárok na výhradní používání našich služeb.


14 Záruka / Povinnost kontroly / Soutěž

14.1. Bez ohledu na informace, které nám zákazník poskytne v souladu s bodem 3.4, neposkytujeme žádnou záruku na konkrétní kvalitu, použitelnost nebo použitelnost našich služeb.

14.2. Bod 3.2 se vztahuje na stanovené nebo obvykle předpokládané vlastnosti služeb, zejména na základě šablon ve smyslu bodu 3.1.

14.3. Záruka z důvodu nevhodnosti služeb prodejce pro konkrétní použití je výslovně vyloučena.

14.4. V opačném případě ztrácí zákazník jakékoli nároky z vady (záruka, vyvarování se omylu, náhrada škody atd.) a je povinen neprodleně a důkladně zkontrolovat výkon prodejce a případné vady neprodleně písemně oznámit, nejpozději však do 3 pracovních dnů od dodání s přesným popisem závad a přiložením vhodného důkazu závady.

14.5. Odstoupení od smluv z důvodu snížení o více než polovinu je výslovně vyloučeno.

14.6. Přenesení důkazního břemene podle § 924 ABGB (rakouský občanský zákoník) na naše náklady je vyloučeno. Existenci vady v době předání, dobu zjištění vady a včasnost oznámení vady musí zákazník prokázat.

14.7. Záruční doba je 6 měsíců a začíná běžet převzetím služby zákazníkem (samotným vyzvednutím nebo převzetím přepravní společností) nebo prodlením s převzetím zákazníkem. Záruční doba je v konečném důsledku předčasná, pokud zákazník nebo třetí strany provedou změny ve službách nebo je budou používat, skladovat nebo jinak manipulovat s nimi nesprávně.

14.8. Zákazník není oprávněn zadržet platby z důvodu nepodstatných vad nebo zadržet platby připadající na jednu část zboží, protože jiná část zboží má podstatné vady.

14.9. Jakékoli záruční nároky budou pozastaveny, dokud bude zákazník v prodlení s platbou; toto pozastavení však nebrání počátku, průběhu a uplynutí záruční doby.

14.10/XNUMX V případě oprávněných a včasných reklamací má zákazník právo na vylepšení nebo výměnu služby pouze podle našeho uvážení.

14.11. Je-li reklamace oprávněná, budou vady odstraněny v přiměřené lhůtě, která činí nejméně 14 dnů. Zlepšení bude probíhat buď v naší továrně nebo v prostorách zákazníka, podle našeho uvážení. Pokud je vada odstraněna vylepšením v naší továrně nebo výměnou, vadné služby budou řádně zabaleny a odeslány na riziko zákazníka, ale na naše náklady.

14.12/XNUMX Záruční doba se neprodlužuje ani neobnovuje vylepšením nebo výměnou.

14.13. Jsme oprávněni odmítnout vylepšení nebo výměnu služby, pokud to není možné nebo to pro nás znamená neúměrně vysoké náklady. V tomto případě může zákazník požadovat slevu z ceny.

14.14. Zákazník je povinen nás podpořit při zjišťování a odstraňování závad a umožnit nám provést všechna potřebná opatření (jako např. přístup, kontrola dokumentů apod.). Pokud zákazník nesplní svou povinnost součinnosti při odstranění závad, je uplatnění jakýchkoli nároků z vadné služby vyloučeno.

14.15. Pokud se při kontrole reklamovaných vad ukáže, že tyto neexistují nebo se na ně nevztahuje naše záruční povinnost, jsme oprávněni vrátit služby zákazníkovi na riziko a náklady zákazníka a fakturovat zákazníkovi náklady vzniklé v důsledku neoprávněné reklamace.


15. škody

15.1. Povinnosti, které nám byly svěřeny, splníme v souladu s obecně uznávanými právními zásadami a budeme zákazníka včas informovat o veškerých rizicích, o kterých jsme si vědomi. Nemáme však žádné znalosti o žádném konkrétním typu využití našich služeb zákazníkem, a proto nemáme žádnou povinnost zkoumat nebo informovat zákazníka o vhodnosti nebo bezpečnosti jeho služeb pro určité typy použití.

15.2. Jakákoli odpovědnost za nároky vznesené vůči zákazníkovi na základě reklamního materiálu, použití ochranné známky nebo jakékoli jiné námi poskytované služby je výslovně vyloučena, pokud jsme splnili svou informační povinnost nebo pokud jsme nemohli a nemuseli rozpoznat taková rizika.

15.3. Obecně platí, že za škody v rámci zákonných ustanovení odpovídáme pouze tehdy, pokud je prokazatelné, že jsme jednali úmyslně nebo hrubou nedbalostí. Odpovědnost za lehkou a prostou hrubou nedbalost je vyloučena. Poškozený musí prokázat existenci zjevné hrubé nedbalosti nebo úmyslu; se výslovně upouští od přenesení důkazního břemene podle § 1298 ABGB.

15.4. Náhrada následných škod, pouhé finanční ztráty, ušlý zisk a škody třetích stran jsou ve všech případech vyloučeny; Náhrada škody se vypočítává výhradně na objektivním a abstraktním základě.

15.5. Nárok na náhradu škody musí být u soudu uplatněn do šesti měsíců ode dne, kdy se o škodě a poškozujícím dozvěděl, nejpozději však do jednoho roku od převzetí. Je-li zákazník v prodlení s převzetím, začíná lhůta běžet sjednaným předáním; není-li takové předání sjednáno, začne běžet od okamžiku, kdy jsme připraveni k prvnímu plnění. Jakákoli odpovědnost je vyloučena za škody nárokované nebo vzniklé po uplynutí této lhůty.

15.6. Nároky na náhradu škody jsou omezeny výší odměny sjednané za konkrétní službu bez daní, pokud existuje pojištění odpovědnosti, s odpovídající pojistnou částkou.

15.7. Jsou-li vůči nám vzneseny nároky ze strany třetích stran z důvodu využívání našich služeb zákazníkem (např. předání dále), zákazník nás odškodní a ochrání nás.


16. Zprávy

Zákazník souhlasí s předáváním údajů a informací emailem až do odvolání písemnou formou. Data zákazníkovi předáváme ve standardizovaných formátech (Word, PDF).


17 Rozhodné právo

Právní vztah mezi námi a našimi zákazníky se řídí výhradně rakouským právem s vyloučením kolizních norem. Ustanovení Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se nepoužijí.


18 Místo plnění a jurisdikce

18.1. Místem plnění je naše sídlo.

18.2. Místem jurisdikce pro všechny spory vzniklé přímo mezi námi a našimi zákazníky bude soud s místní a věcnou jurisdikcí pro Kallham.

V naší oblast stahování v kategorii "Katalog a složka" podmínky si můžete stáhnout také jako PDF!

Košík